Agility idag + lite mer

Idag jobbade jag från 7-12, gick toppen! För inte så jätte länge sen var jag och Nemo på agility. Det var någon på banan så vi körde utanför banan istället. Vi började med en övning som inte alls passade Nemo så vi böt ganska snart. Övningen vi gjorde var att han skulle springa på min sida och jag springer vänster, höger, vänster osv. medan han ska hänga med på min vänstra sida. När som kan jag styra mot ett hinder och Nemo hoppar, sen direkt vänster/höger och så höll vi på. Ibörjan fattade inte Nemo vad jag höll på med och hängde inte riktigt med, men efter ett tag var han med på noterna och tyckte det var jätte kul! Så nöjd över min prins <3

Så till melodifestivalen. Nej jag tycker inte rätt bidrag vann.. Endast refrängen i låten är bra. Min favorit gick inte ens vidare till själva tävlingen. Här är min favorit:



Av de som var med tyckte jag väl inte någon var jättebra. Inte som jag kommer på nu iallafall (förutom sverige då..) Robin var sååå grym! Tänk att han varit artist i vad är det nu, 1-2?!? år och är med i melodifestivalen och gör ett sånt GRYMT uppträdande! så stolt över att vara svensk just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0