Tisdagens hoppning

Igår reda jag trots min förkylning, Barichello vilade förra veckan så va så säker på att jag skulle få honom men eftersom min ridlärare tycker jag rider honom så mycket så fick jag inte honom. Fick rida Aramis vilket är en jätterolig ponny men Barichello är ju alltid roligast.. (Hade föresten drömt natten innan att jag inte fick Barichello, det är typ en mardröm för mig!). Hur som fick jag hoppa Aramis.

Han är en känslig, pigg och otroligt söt liten ponny. Min ridlärare verkade tycka han såg jättepigg ut och visst var han pigg men SÅ pigg tyckte jag inte...Hur som började det bra med hopp på volt och en 5½ som hade lite för långt avstånd men det gick bra då hindret inte va så högt. Dock fick han ta i för kung och fosterland när det blev högre, lilla skrutten. Hoppa på volt va han inte så glad i efter ett tag. Han smet till de andra och ville inte alls gå där jag ville. Efter ett tag gick det i alla fall bra.

Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

Härlig header du har :)

KOLLA GÄRNA IN MIN BLOGG:

<3 TÄVLING! - Vinn en fin klänning
<3 TOP MODEL RINGDE MIG
<3 Modetips
<3 Skönhetstips
<3 Hästar & ridning

http://linaholgerssons.blogg.se/

2014-02-26 @ 18:45:38
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0