Dagens tävling

Idag var det en ponnytävling på upk där jag och Barichello var med. Vi hoppade clear round 80 cm. Jag va sjuuuuukt nervös innan tävlingen xD Iallafall, på framridningen var han lite konsig. Han "bockade" (det han tror är bockningar), ville inte hoppa ett hinder på 20 cm osv... Kändes riktigt dåligt. Sen kom vi in på banan och det var som om han skärpte till sig. Vi hoppade 1an utan problem, ett stopp på tvåan sen hoppade vi två och tre och sen ett stopp på fyran. Det var efter detta stopp som jag verkligen RED, vilket resulterade i fina språng och inga fler stopp. Så grymt satans nöjd!!! :') Här kommer en bildbomb. Det är både från film och min pojkvän som fotat (hade ju både filmare och fotograf, lyx) ;)

Åh bääääästis <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0