Den som gör mig lycklig

Idag var jag hos Rambo en bra stund. Runt 3,5 timmar och ändå mockade jag inte (han går ute hela tiden) utan bara umgicks med hästen. Han gör mig helt sjukt lycklig, konstigt att djur kan betyda så mycket för en. Okej nej, det är inte konstigt alls haha. Hur som så red vi ut i skogen i skritt idag. Hade tänkt rida en kortis för att han skulle få gå lite eftersom jag red ganska hårt igår men ville iväg lite så vi var borta 1h istället. Var urmysigt :') Sen fick han vara lös i stallet medan jag skrev i boken. Tog typ 30 min att skriva i boken eftersom han psykade mig haha. Han bet i boken, puttades, pussades (han lärt honom puss) osv osv... men det va jättemysigt, älskar honom verkligen, han förtjänar det bästa denna fina fina häst :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik och sjunger med. Snart drar ja gtill upk för att rida ett pass där. Är hästbyte så får se vilken häst det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0