Livet

Heeeej, det var längesen!! Hur mår ni?? Själv mår jag fantastiskt. Jobbet rullar på, haft fina jobbdagar den här veckan (trots tidiga mornar) med fint folk. Ledig nu fredag-söndag så det är underbart skönt. Igår gjorde jag inte mycket alls, sov från 21-11... Sen va mamma å jag i lite affärer för å köpa träningsskor men jag orkade inte efter ett tag så vi åkte hem utan skor hehe. Idag ska jag också ta det lugnt. Vaknade redan vid 9.30 o.O Ska kanske göra någon utflykt med mamma å sen i eftermiddag ska jag träna med pappa. Imorgon blir också en lugn dag!!! När hade jag såhär många lugna dagar i rad förr?? :O Ska träna med pappa imorgon igen! Beach 2015 here I come jaoo.

Öhhm.. Annars då? Ja jag har lite andra nyheter men vet inte riktigt om jag vill droppa det här :P Nej ni får helt enkelt gå helt omedvetande. Mohahahha.. Det var längesen jag skrev sist så tänkte det här skulle bli ett långt inlägg om hur mitt liv förändrats sen sist but yeah... Så vart det ju inte riktigt... Låter som om jag har världens tråkigaste liv men det har jag verkligen inte. Älskar livet just nu faktiskt.

Juste, Rambo har jag inte kvar. Vi slaktade/avlivade honom. Anledning å allt sånt orkar jag inte ta upp! Men så vart det iallafall. Annars är det nog inte så många såna förändringar i mitt liv. Ska sluta rida på ridskolan till sommaren också så då blir det ingen ridning alls. Nu rider jag på tisdagar på ridskola men det är svårt att hinna när jag jobbar osv. Missar typ hälften av lektionerna för att jag jobbar så inte värt att betala det. En gång hästmänniska - alltid hästmänniska!! Jag älskar fortfarande att rida och hästar, så rida kommer jag absolut falla tillbaka till någon gång i framtiden :) Men en liten paus skadar ju inte. Har ändå ridit enda sen jag va 8 isch, alltså 11-12 år.

Ja men det va väl lite om mitt liv just nu! Kanske hörs vi igen i framtiden, det visar sig ;) Ha det bäst :* :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0