.

Tatueringar: Ja en på armen
Hårfärg: brunt
Är du kär i någon: Inte kär men tycker om
Önskar du att du bodde någon annanstans: vill flytta hemifrån
Använder
 du droger: Nepp
Röker du: nej
Vad är du rädd för: spindlar!!


Din första:

Operation: ingen typ
Första piercingen: öronen
Första priset: Någon klubbhopptävling haha!
Första sporten du började med: tennis
Första semestern: gotland tror jag

 

Just nu:
Äter du: nutella ;)
Dricker du: ingenting men är väldigt törstig så ska fixa något sen
Ska du: åka iväg med mamma nånstans
Lyssnar du : ur cool med saara hahah
Väntar
 du på: ingenting
Tittar du på: datorn ;)

 

Har du någonsin:
Kysst en främling: nej.. men han kysst folk som jag bara träffat några/nån gång som är typ kompis kompis.. Är det en främlig då?
Tappat bort glasögon/linser: ja..
Brutit ett ben: Nej men haft spricka i nyckelbenet å det sög!!
Röntgats: Ja
Gråtit när någon dött: Ja





Senaste:

 

Film du hyrde: ingen aning, länge sen man gjorde sånt..
Film du köpte: vet inte det heller
Program du tittade på: welcome to sweden
Personen du tänkte på: den där människan som jag inte kommer skriva namnet på!





Favorit:
Mat: kebab :D
Sak att göra: träffa vänner
Dryck: cola eller fanta typ

Antal:

Gånger du vart kär: en gång, men gillat typ 3 utöver det som jag varit intresserad av men det inte blivit något med.

Gånger ditt hjärta brustit: många gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: vet inte
Ärr du har på kroppen
: några styckna





Senaste:
Tidning du läste: aftonbladet
Personen du fick mail av
: nån reklam
Personen du fick brev av: banken



Övrigt:
Hur tidigt stiger du upp: beror ju på vad jag ska göra men idag gick jag upp typ 11
Gillar du att slåss: nej..
Vad ska du göra ikväll: ta det lugnt och tvätta
Var har du ont: nacken :(
Kan du stå på händer: nej

Favorit:

Gillar du ketchup: bara på korv och hamburgare
Är du glad nu: jadå, helt okej :)
Var du glad igår: som idag
Känner du nån som jobbar på sjukhus: tror inte det.

Ett land jag helst vill besöka: grekland, cypern typ. Vill åka till ett varmt land!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0