frisören

Hello!
Igår var jag hos Michelle (sov där). Åkte och lämnade högtalarna, åt mat och sen träffade jag Oskar på stan. Vi gick runt lite och jag visade runt eftersom han aldrig varit i Uppsala :O
Sen träffade vi michelle en snabbis, hon fick en hamburgare av mig :)

Sedan drog jag och Oskar till bion, han köpte läsk och hot snacks, jag köpte inget.
Bion (breaking dawn) var skiiiit bra, nu vill jag se fortsättningen :D <3 hihi!!!

sen gick vi och väntade på tåget så drog han hem.
Jag åkte hem, gick på toa och sen vidare till bussen för att träffa Michelle. Vi åkte vidare till John där vi pratade lite och hade trevligt. Sen drog jag hem, Michelle skulle åka hem å gick av på stan. Men hon missade sista bussen så hon sov här ;)

Vaknade 12, vidare till frissan och klippte mig. Han klippte typ 8 cm, så nu är jag flintis IGEN!!! Blir alltid så efter att jag varit hos frisören.. Men men, jag kan inte precis limma fast håret igen så jag får väl leva med det :P
Michelle träffade Elin.

Sen övningskörde jag lite. Pappa kollade var bussarna han ska köra imorgon åkte (grönisarna). Så jag fick köra :D Nu sitter jag här och snart blir det mat. :)

Ses, kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0