Godmorgon!

Var uppe vid 9, fixade lite. Ska städa rummet nu och sen äta frukost, dunkar musik som vanligt och lite senare, om ungefär en timme, så sätter jag mig på bussen till Täbban! :) Jag, Mathilda och Sofia ska dit! Kommer bli jätteroligt och se Sofia speciellt, vi har inte träffats på... 2 år :'( Hände lite saker när jag flyttade så ah, har inte träffat henne iaf på 2 år och vi var verkligen bästa kompisar, så ska bli jättekul :D Och Mathilda också såklart <333

Sen efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir väl tvtittande ikväll också ? :D
Somnade i soffan igår btw därför blev det inge mer uppdatering från min sida.. hehe! 

Nu ska jag fixa i ordning. Vi hörs allihopa! :D
Kram Michelle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0