GOoOdMorgOn

Hello allihopa !
Vaknade panikslagen ur en mardröm... liknade en zombie film :S Massa människor som förvandlades till monster, och jag försökte smita till Alice (connoz.blogg.se) HAHAHA så vi kunde rymma från stan, men blev indragen i en taxi sen utkastad, blev påkörd två gånger för jag snubblade men blev inte skadad ens ... ? Aja och sen blev jag kidnappad och skulle precis bli dödad men då vaknade jag :) Haha gud vad rädd jag var !

Jaja, de är vardag idag så hemma själv om dagen :) Det är riktigt skönt ändå , bara strosa runt med musik och ta de lugnt. Idag ska jag som sagt bara vara hemma o ta det lugnt. Börjar känna mig sjuk ... ont i huvudet och halsen, känner mig seg.. Aja får se om man blir sjuk om några dagar också då -.- Vill inte bli sjuk ! Men vintern börjar komma nu och vinterkräksjukan börjar väl snart gå, självklart kommer jag åka på den också :P

Imorgon blir det Uppsala för min del! :) Pendlar dit på morgonkvisten, har lunchmöte vid 11 och efter det så ska jag till Uppsala Ponnyklubb och kika när Matilda och Isabell tävlar pay & jump ! :D Matilda ska rida PimPim och Isabell ska rida Rafael :) Önskar er båda lycka till tjejer ♥
Efter det ska jag ev på bio med Elin eller Isabell, de märks :) 

HEJROO SÅ LÄNGE ALLA! 

/Michelle


Kommentarer
Postat av: Alice

HAHAHAAHHAHAHA skum dröm XDXD <3

2011-11-03 @ 12:35:07
URL: http://connoz.blogg.se/
Postat av: Bella

TACK! Kul att du kommer och tittar! :D<3

2011-11-03 @ 14:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0