har två händer igen

Heej!
Tog ut handen ur mitellan för o prova skriva med båda då det tar 100 år o skriva med en hand (därav ingen uppdatering). Gör lite ont så ska bara skriva såhär en liten stund sen vila den igen :)

Idag har jag inte gjort något. Vilat nyckelbenet genom att se på tv o sitta vid datorn ;) Imorgon ska jag övertala mina föräldrar att jag ska till stallet en liten stund o hälsa på hästar + människor :D sen graven o sätta ljus <3 så fint! <33

Får se om det blir någon mer uppdatering från min sida idag, annars ses vi förmodligen imorgon :)

Snart börjar idolutröstningen ;) puss ses

/ Matilda

Kommentarer
Postat av: Alice

Aaaw tackk :D<3

2011-11-04 @ 22:17:27
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0