Home & sleeptime

Nu är vi hemma igen! Hade det riktigt riktigt trevligt hos Sean med massa trevliga människor!
Passade på att träna min engelska lite också eftersom att nästan alla där är engelskmän och pratar bara engelska ;)
Hihi. Åt jättegod mat, spagetti bolognese som var gudomlig, satt och kollade MTV - EMA och lyssnade på alla artister :) Jag och barnen bakade även två kladdkakor som vi åt upp hihi, sen så satt vi och pratade i soffan, barnen gick och badade bubbelbad och sen åkte vi hem, fast Emelie sover kvar där så de va jag, camilla, tomas och ida som kom hem igen :)

Sitter och kollar runt lite på internet, ska snart lägga mig och lyssna på musik innan jag somnar.
Imorgon har jag inget speciellt jag ska göra, så skiter i att sätta på alarmklockan... GUD SÅ SKÖNT.
Jaja, får se vad morgondagen bjuder på (eller ah, senare idag), men ni får ha en trevlig dag så hörs vi när jag vaknar igen! :)

GOODNIGHT, PEACE OUT. Miccan ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0