Musik

Hejsan!
Jag vaknade för 2 timmar sen, alltså klockan 1.. (a) gick isäng 12 så en lååång och härlig natt, älskar´t!

Nu sitter Johan o skickar lite musik till mig från olika stilar :) vad gillar ni för musik?
Jag kan absolut lyssna på jazz, country och sånt :) det är riktigt mysigt ju :D Men den bästa musiken tycker jag nog är sånt som går på radio, men all musik förmedlar olika saker.

Jag tycker musik är värt så mycket. Musik förmedlar så mycket hos mig och får mig att tänka till. Jag skulle aldrig kunna överleva utan musik! ;)

Vad tycker ni om musik? lyssnar ni på mycket musik?

Kommentarer
Postat av: Susanna

Japp! Tycker lite som du att det finns många bra genrer, men lyssnar mest på "radiomusik" :P

2011-11-02 @ 10:59:40
URL: http://suslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0