Onsdag 16 november

Försov mig imorse.. Vaknade vid typ 10.15, åt frukost (mina käääära ostfrallor :D), sen satt jag vid datan ett tag innan jag gjorde i ordning mig och åkte till Bolandgymnasiet, var där och var med Bella, Matte och Axel, var där från halv två till halv fyra. Gjorde inget speciellt. Sen hem igen, nu har jag nyss ätit mat, ska väl kolla på tv och sitta vid datan, bara ta det lugnt och vara hemma ikväll.

Sen imorgon ska jag till skolan... Få hjälp med matten, kolla SO och NO kurserna och uppgifterna där, sen efter det så vet jag inte vad jag gör, antingen blir de o träffa Bella, eller kanske Elin :)
vi får se.


Vi höres senare guys, Peace and love,
/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0