rubrik

tjenis penis allihopa!
Idag har det inte hänt så jätte mycket. Jag vaknade 11, gick upp och åt, Michelle kom (skriv hon ju innan), jag drog till skolan (var där i 1 timme och gjorde absolut ingenting då skoldatorerna är sämst), åkte hem o pluggade, åt, spelade spel på mobilen (har jag ny mobil om någon missat det, jag kanske glömt skriva det?), vart o handlat, druckit energi dricka, varit ute med hundarna o nu sitter jag här ;) intressant intressant... I know!

Säljaren när jag köpte mobilen trodde jag var över 18 år, undra om man måste visa legg för att köpa energidricka när det är 15 års gräns :O jag ska prova någon gång! :D Jaja :P

Idag fick jag reda på att jag fick C (VG) på idrottsuppgiften :D Innan hade jag E (G) men jag klagade och då visade det sig att han inte hade fått båda delarna som jag skrivit :O Så skickade in det igen och då ändrade han :D så jävla skönt! hihi <3

Jaja, nu ska jag spela habbo med Bella HAHA, ses senare.

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0