Sorry

Jobbade från 13-20 igår, så när jag kom hem blev det snabbt äta, kolla banken lite och sen gå och lägga mig!
Imorse, upp kl 5.15, åkte halv 6 på morgonen, för började jobba kl 6 idag. Jobbade till 16 sen fick jag skjuts upp till Väsby där jag åkte med mamma o pappa till Uppsala igen. Ska snart äta mat, sen TA DET LUGNT, helt slut efter jobbdagarna haha :) Fullt tjå idag då vi fick in 20'000 bladningar som skulle va klart till imorgon, gjorde 16'000 st idag i alla fall. 
Jaja, ikväll blir det nog hemma o ta de lugnt :) Imorgon, upp till skolan! 
Skola 8.20-14.00. Kort dag jämfört med jobbdagarna haha. Så det ska bli skönt.
Har 3 föreläsningar på förmiddagen och på eftermiddagen är det uppföljning på kursämnena. (SO / NO)

Men vi höres! Ha de gött så länge! ;)

SAKNAR SOMMAREN OCH BÖDA CAMPING, JAG O BELLA HADE DET BÄST! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0