Supertrevlig lördagkväll

Kom precis hem igen, har varit iväg till Camillas föräldrar, var där på middag, Tessan och Daniel var där också!
Vi hade jätte trevligt!! Och det var superduper god mat, oxfilé, potatis, förrätter och massa fiffigt :D Och till efterrätt blev det chokladrutor, jättegott. 

Barnen sprang runt och hade det trevligt :) Satt och pratade hela kvällen och hade det jätte trevligt. Blev lite tv tittande i slutet innan vi åkte hem också. Nu sitter jag en snabbis vid datan innan det blir att lägga sig.
Blir nog inte så sen lördag idag, känner att jag är HELT SLUT efter mitt och Matildas alla äventyr.. Haha!

Men imorgon blir det full rulle igen, kalas för Oliwer, så det blir att baka och fixa och förbereda på morgonen, sen runt 13 kommer gästerna :D 

Men mer uppdatering imorgon!
PUSS HEJDÅ! GODNATT.

/ Michelle

Lite äldre egobild på mig HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0