Täbban

Kom nyss hem från en heldag i Täby Centrum med Mathilda (inte på bloggen) och Sofia! :D
Gick runt i massa affärer, kikade runt lite och så :)
Åt på donken och satt där ett tag och bara tog det lugnt, provade kläder, skor och ah! 
Sen åkte jag och Mathilda tåget till V-tuna och efter det åkte jag hem :)
Grymt kul att träffa er tjejer igen, var så enormt länge sen man bodde här ju!!
Tack för idag <33

Nu ska jag äta lite, duscha (om jag hinner), fixa i ordning och "packa" lite saker.
Morfar kommer o hämtar upp mig, för imorgon ska jag upp kl 6 och jobba! 7-16 jobbar jag imorgon.
Skönt ändå att ha något att göra. 

Men uppdateringen kommer bli lidande, men jaja fixar några tidsinställda och så får Matilda ligga i :D
Pösspöss! /Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0