Wacces och min framgång

2011-04-22

2011-05-15

2011-05-27


2011-06-15


2011-06-17


2011-06-20


2011-06-22


2011-07-12


2011-09-30



2011-10-01

Bilderna ibörjan var när jag börajde rida honom och så går de iordning tills det var sista gången jag såg honom.

Det jag vill visa är inte att han gick finare islutet (det gör han inte heller på bilderna, men han gjorde det i verkligheten!!!) Fick väldigt lite bilder islutet dock :( skulle vara så kul att ha fler bilder att jämföra med. Det jag vill visa är att vi verkligen hade det roligare islutet. När jag kollar på bilderna från förr (de längst upp) så blir jag sur o ledsen på mig själv. Att jag kunde DRA ner honom! Att jag kunde plåga honom så :O fattar inte hur jag kunde!
Och jag vet att jag inte alls hängde med i hoppen i början. Jag viste inte när han skulle hoppa, jag var osäker och litade inte på honom! Han litade nog inte så mycket på mig heller.

Islutet hade vi så mycket roligare! Det synns också på bilderna. Ibörjan jobbade vi inte tillsammas, utan han jobbade för sig och jag för mig. Vi jobbade skillda vägar. Men i slutet så var det varkligen VI! Jag förstod honom, han förstod mig, ja vi förstod varandra! Och framför allt, vi litade på varandra!!

Så kul vi hade tillsammans älskling! Sån utvecklig vi gjorde <3333 Underbart!
Och jag är glad att det gick framåt och inte bakåt! Jag är glad att vi fick ett underbart slut tillsammans! Önskade bara att vi haft så kul från början.

Hoppas ni ser det jag ser!

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0