Wakie wakie !

Igår kväll var jag och Bella på bio, Paranormal Activity 3! Jätteläskig :(
Men de va några dryga snorungar som satt och pratade heeeela tiden, satt och fnissade och allt va dom nu gjorde, jag och många fler i biosalongen fick säga till dem fleeeera gånger att hålla käften!
Men annars så va filmen bra :)

Efter bion va slut vid halv 11 så gick vi till donken och åt lite glass haha, värmde oss och väntade på bussen hem.
Åkte hem, gjorde inte speciellt mycket... kunde verkligen inte sova, (inte för att jag var rädd men ah..), så jag var helt slut när jag skulle upp halv 7 imorse för att ta bussen till mig?!?!?! Sjukt tidigt haha, så nu är jag hemma för någon timme sen, funderade på o gå och lägga mig igen men är inte så trött ännu.. blir nog att checka någon film istället , bara ta det lugnt :D

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske hemmakväll, kanske träffa någon kompis :)
Vi får se helt enkelt!

/ Michelle


Kommentarer
Postat av: Alice

Varen inte fäätt läskig? o:



Jaow, jag vill ju ha en htc, då jag ännu en gång nu behövt lämna in xperian, börjar kännas ganska tröttsamt... och då kanske jag får en ny igen för den inte går att laga, så då blire tredje xperian jag får för jag lämnat in så myket.. -.- <3

2011-11-05 @ 11:15:07
URL: http://connoz.blogg.se/
Postat av: Alice

vill se den :D men ändå inte... (A)



Ja! de han nästan aldrig fungerat helt... jävla skitmobil! -.-' jag vill oxå ha en htc :D wildfire s!

och så blev jag skitglad när jag såg pappa sitta och kolla priser och sånt på datorn :D och trodde de va till mig för han höll de hemtligt,så va skitglad!



MEN, sen nu i slutet av oktober fyllde Alva år, och... då till min största fasa ser jag, ATT HON FICK DEN! :O (fin svenska).... fett depp :( <3



HAHAH nejnej inte alls lång kommentar :D

2011-11-05 @ 12:12:16
URL: http://connoz.blogg.se/
Postat av: Alice

Jaow, fick typ världens astma-hjärt-klapp-sak-attack när jag såg att hon fick den o: hahaahah <33

2011-11-05 @ 16:50:42
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0