Gårdagen

Igår så var jag och Matilda uppe hos Bingo och c.o igen!
Jag red på Grace och Matilda red på Bingo. Vi red ut en sväng förbi mot tågstationen och letade upp lite nya vägar, gick runt lite i skogen, lite längst vägarna och sen in på en grusväg och sedan tillbaka. Vi var ute i typ 1 timma :) Det var jättemysigt, fint väder ute med sol och grejer ! :D Vi filmade även igår så kommer lite film från det också!



Sen in och fixa hästarna, blev väldigt stressigt och vi hann inte med tåget.. kom till tågstationen typ 1-2 min efter att tåget hade åkt.. Åh vad arg jag vart haha ! Tågen går bara varannan timme så vi skulle få vänta 1,5 timme på nästa.. men istället åkte vi tåget till Gävle och var där i ca 40 min. Handlade lite färdgodis på ICA och sedan satt vi oss på tåget hem till Uppsala igen. När vi kom till Uppsala så träffade vi Elin och tog bussen tillsammans med henne, jag och Matilda åkte hem till Matilda och åt middag där, sen åkte vi vidare hem till mig.

Hemma hos mig så färgade vi mitt hår blont, medans vi dunkade musik i ca 3-4 timmar haha! :D
Ändå är mitt hår orange/brunt/gult, så aa.. ni kan få se bild sen haha Matilda knäppte lite bilder :P
Blev ju inge bra i alla fall, så ska åka och köpa en ny hårfärg idag så jag kan färga om det... Herregud hur det ser ut. Förstört blev håret också så kommer inte att blondera ytterligare.. för då kommer jag att typ tappa håret :S Så kommer att färga brunt igen tror jag. Inte blont i alla fall, synd , ville ju prova på det igen! :P

Nu ska jag snart tillbaka till Stockholm igen och nästa gång jag åker till Uppsala blir nog till nästa vecka :)
Ha de bra,
/ Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0