Mina hundar

Finns två hundar här hemma som jag tänkte berätta lite om :)

Först har vi Dante, familjens hund. Han är 2 år nu, väger 7,8 kg :) Han är en blandning mellan yorkshireterrier, papillon och bichon havanais ;) en stor litenhund. Haft diskbråck (stavas?) och var sjuk i ca 3 veckor, men med medicin blev han frisk och nu mår han toppen :D var ca 1 år sen nu.


Dante :D<33

Sen har vi Nemo ;) Min lilla vovve :D han är 7 månader, väger 2,5 kg. Blandis mellan yorkshiterrier och papillon. En liiiten hund!! Ser ur som en svart yorkshiterrier. Hittills frisk :)
Min plan med honom är att han ska bli en agilityhund vilket var meningen med Dante också, men efter diskbråcken så får han inte hoppa :/

Nemo :D <33

/ Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte smart med bikini bilder på din blogg..

2011-10-27 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0