sova ;)

Sitter nu framför datorn vilket vi gjort några timmar nu ;)
Idag har jag o Michelle först varit hos Bingo o.co. (kolla inlägget under.) Sen åkte vi hem till mig och åt, sen ut o övningsköra vilket gick helt okej. Jag blir lite osäker när jag kommer ut på nya vägar, men aa ni bryr er väl inte om min körning.. haha

Sen hem till mig o se på idol. Linni åter ut, det var väl okej. Jag tycker alla är sjukt bra och jag vill att alla ska vara kvar men det går ju inte :/ Jag tycket Moa ska vinna och Amanda F komma 2:a ;)

Sen efter idol har vi bara suttit vid datorn och togit det lugnt :) chattar lite (inte med varran, haha så osociala är vi inte ;)), musik och aa det gamla vanliga :)

Snart ska vi sova så jag o Michelle säger godnatt :)
ses när vi vaknat ;)

Kommentarer
Postat av: Alice

<3

2011-10-29 @ 10:57:26
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0