Michelle



Michelle, världens bästa vän! Du finns alltid där för mig och stöttar i svåra situationer!
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig, min fina fina vän.

Du har en speciell plats i mitt hjärta som ingen, absolut ingen kommer att ta ifrån dig.
Även om vi skiljs åt så kommer jag förevigt att älska dig!

Om jag fick tatuera mig så skulle jag skriva Michelle i nacken,
det säger jag inte bara för att vara snäll, utan det är sant.

Jag skulle inte tatuera in det för att visa andra hur mycket jag älskar dig,
för jag bryr mig inte om var andra tycker.

Jag skulle inte tatuera in det för att minnas dig,
för det är bara att titta tillbaka och minnas allt vi haft tillsammans och le.

Jag skulle tatuera in det för att visa hur mycket jag verkligen älskar dig,
jag skulle tatuera in det för din skull, och min.

Älskar dig Michelle, snälla glöm aldrig det! <3

Kommentarer
Postat av: michelle

älskar dig också vännen, vi har mycket tillsammans att minnas <333

2012-04-19 @ 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0