New girl

Är det någon mer än jag som kollar på "new girl" på tv??
Jag tycker tv-serien är jätte bra, ganska intressant och så älskar jag skådespelaren som spelar huvudrollen som heter Jess i serien, minns inte vad hon heter i verkligheten.

Jag tycker serien är intressant eftersom hon är så speciell, hon har ett eget sätt att vara på och så säger hennes rumskompisar att hon inte får vara sig själv... Varför inte?
Visst förstår jag att hon kanske kan vara lite pinsam, men å andra sidan så är det sån hon är... Så varför inte acceptera det och låta henne vara? Hon är riktigt riktigt skön! haha :)

Jaja, det är ju inte på riktigt som tur är, dock finns det ju sånna som säger att man inte ska vara sig själv. Men jag tycker absolut att man ska vara sig själv. Och om vissa inte gillar det, skit i dom och ungås med dom som gillar DIN personlighet!

Nog om detta, jag tycker alla ska de "new girl" fredagar efter "let´s dance" :)

Skådespelaren Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0