Novell, del 3 - sista delen

Michelle mamma säger att det kommer en och provrider nu på lördag, den 2 oktober. Hon frågar om jag kan komma och hjälpa till på provridningen. Jag svarar självklart ja, då jag får träffa Wacce en extra gång innan han åker.

 

Jag åker till Wacce den 2 oktober, pappa är även med för att stötta och hjälpa till. När tjejen som ska provrida kommer så går vi först ut i hagen för att hälsa och hämta honom. Wacce kände på sig är något var på gång så han var sur och bet mot henne.

Vi tog in honom och började borta. Sedan sa tjejen som skulle provrida att hon kunde lasta Wacce på en gång. Ägarna sa att hon måste skriva på papper innan, men att vi kan lasta efter det.

Det blev ingen provridning så jag sa hej då till Wacce och sen åkte vi hem. Jag ville inte vara med när de åkte iväg med Wacce för jag skulle inte klara av att se honom försvinna.


Kommentarer
Postat av: Alice

Skitbra!!! kan du inte skriva fler delar? (a)

2012-04-25 @ 19:40:03
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0