rubrik

tjabba!
var ett tag sen jag bloggade nu, har inte tid.
Vet inte vad jag ska skriva...

Men idag har jag iaf legat i sängen till typ halv 2, sen gick jag upp och duschade och fixade mig. Sen var jag ut med Dante. Nemo och Malin tog en långpromenad på 3,5 h.

Senare ska jag till Michelle där jag, Michelle, Mattias, Martin och Thomas (jag tror det blir vi) ska ha filmkväll :) <3 myspys!

I fredags hade vi en trevlig kväll hos Michelle. Det var jag, Michelle, Bella, Mattias, Thomas, Oscar, Kim, Martin. Det var säkert någon mer. Det var kul <3

I lördags hade jag en lugn hemmadag då jag skulle upp tidigt på söndagen.

I Söndags gick jag upp vid halv 7 för o jobba i upk. Gick bra, maaaaassa mockning blev de då det finns ungefär 40 boxar/spiltor... Så nu har jag ont i händerna och massa blåsor :( haha. jaja, de var kul att jobba iallafall :) och man får ju pengar ;)

Men nu ska jag gå, ses ;*

Kommentarer
Postat av: Michelle

De va jätte trevligt båda kvällarna, puss :* <33

2012-04-04 @ 15:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0