Saknar Wacce så sjukt mycket

Vill ha tillbaka Wacce nuuuuu!!!! Men jag vet att vi förmodligen aldrig kommer att ses igen.. det gör så ont i mig när jag inte vet hur han har det!

Har haft en medryttarhäst efter Wacce och jag har försökt att saknar Wacce lite mindre och tänka på något annat men det går verkligen inte.. Jag var bara hos Salimah 3 gånger. Jag är inte lika lycklig vid hästarna längre. Såklart älskar jag att rida och vara med hästarna, men inte på samma sätt.

Jag vet att jag och Salimah inte kommer få samma relation som jag och Wacce hade, jag vet att jag inte kommer kunna älska henne lika mycket. Det är de som gör de så jobbigt att vara med någon annan häst än Wacce.

Får se hur det blir i framtiden. Ska försöka skaffa en medryttarhäst (kanske blir det Salimah igen) och försöka ha lika kul med den hästen som jag och Wacce hade. det blir en svår utmaning, men jag ska försöka! Om jag inte lyckas så rider jag bara på upk och struntar i medryttarhästar för ett tag. Kanske suget efter att rida och ha kul med hästar på egen häst kommer tillbaka??

Wacce <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0