tips/fakta

Vad vill ni läsa om? jag har lust att skriva om något, typ som jag gjorde förr om mina tankar om godis till träning o så. Men vet inte vilket ämne jag ska ta upp, så har du några önskamål, KOMMENTERA!!!

Har också funderat lite på att jag ska fota/bli fotad och så ska ni önska vad jag ska fota eller vad jag ska göra när jag blir fotad... Låter det kul?

Och så får ni komma med egna ideér som ni vill läsa om! Jag skriver ju för eran skull!

Minst sju styckna ska kommentera detta inägg, annars lägger jag ner bloggen! Inge kul att skriva om jag inte får några kommentarer även fast jag ställer massa frågor..

Kommentarer
Postat av: Alice

-Hiss/Diss-inlägg?

-Thir or that?

-Mer tips! :D

-Veckans blogg/låt,/citat/ekipage osv

-Bloggtävlingar?

-Frågestund?

-Skvaller kanske? :)

-Rolig fakta?

-Redigerade bilder/headers?

-Outfits?

-Gästbloggare?

-Ny design/header?

-Gamla foton?

-Mer om dig och Wacce!!!

-Mer musik tycker jag!

-Länkbyten/bloglvin-byten, ett superbra tips då jag själv gjorde de och fick fler besökare :)

-Kanske skaffa olika kategorier att lägga inläggen i? (blir lättare att hitta i bloggen), bara ett tips :)

-Roliga skämt/vitsar/historier/gåtor?

Ställ frågor till dina läsare?

-Mer bilder tycker jag! :)



Hoppas du fått lite inspiration eller nå bra tips utav de jag skrivit nu iaf! <3

2012-04-28 @ 20:13:29
URL: http://connoz.blogg.se/
Postat av: Alice

Bra tips på hur man tränar upp kondisen + vilken mat som är bra osv. Modellbilder skulle vara kul, + massa hästbilder ofc ;)

2012-04-28 @ 21:25:41
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0