10 sanningar om mig

  1. Jag är jätte rädd för spindlar
  2. Jag har aldrig haft en bättre vän än Wacce och heller aldrig saknat någon så mycket som jag saknar honom
  3. Jag har ganska lätt för mig i skolan och om jag bara hade lagt ner lite tid på skolan skulle jag ha rätt så bra betyg, men jag är alldelles för lat
  4. Jag är hopprädd men samtidigt så älskar jag att hoppa. Jag känner mig tryggast på Barichello, även fast jag vet att man inte kan lita på honom när det gäller hoppningen
  5. Jag har bara hoppat 90 cm som högst



  6. Jag går sam i skolan, men gillar naturämnerna mera. Detta pga. att jag har lättare för att få bra betyg i samämnerna
  7. Jag är inte blyg vilket många nog tror, jag gillar bara inte att ta kontakt med personer som jag inte känner
  8. Jag är ganska egoistisk
  9. Jag tror på mig själv
  10. Jag är så sjukt lat så det finns inte, jag orkar knappt gå 500 meter. Men när det gäller ridningen så sätter inte min lathet stopp ;)


    Synd att bilden blev suddig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0