10 sanningar om Nemo

  1. Han är 76% yorkshireterrier och 24% papillon
  2. Han har väldigt svårt att koncetrera sig när man tränar honom
  3. Han kan gå lös, men det är inte alltid han stannar vid en
  4. Han har sprungit bort 3 gånger, alla gånger till samma ställe
  5. Han älskar Dante
  6. Han älskar mig, springer efter mig så fort jag går någonstans inne. Dock tycker han det finns så intressanta saker ute så han glömmer mig.
  7. han hatar Freddi (vårat marsvin) och han skulle helst vilja att hon försvann
  8. Han är väldigt skällig av sig
  9. Han säger till på skarpen när han inte accepterar något man gör. T.ex. om man bär upp honom och han inte vill bli buren så morrar han (jag känner igen lekfullt morr och argt morr) och hugger lite mot en. Det är inte för att han är aggressiv eller så, men jag förstår att han inte accepterar allt man gör med/mot honom. Alla blir ju arga och irriterade någon gång ;)
  10. Han är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0