Första dagarna i skolan

Nu har skolan kommit igång, jag har gått två dagar denna termin och hittills känns det bra. Igår lekte vi med 1or och 3or (konstigt att jag själv är 2a, kan inte riktigt förstå att jag är så gammal..), det var faktiskt roligare än jag förväntade :) Och så gick vi igenom schemat, det duger. :)

När jag kom hem så la jag mig i sängen och tittade på tv, sen åt jag mat och vid halv 6 gick jag och la mig o sov. Jag sov till 8, då tittade jag på top model. efter det gick jag upp till pappa och kollade på Dallas med honom och vid 10 gick jag och la mig o sov igen. därav ingen uppdatering igår! Jag var såå trött efter att ha vaknat 7 på morgonen, som sagt ställde jag aldrig tillbaka dygnet.. Klantigt!



Idag började lektionerna. Vi hade först 1,5 h samhällskunskap och sen 2 h ledarskap och organisation (kommer förklorta det L&O). Samhällen var inte så värst rolig.. Men L&O var däremot väldigt intressant. det var min första L&O lektion så lite spännande var det. Det funkade väldigt bra faktiskt, riktigt intressant och kul. :)
Sen att vi har Pelle som lärare kan jag inte göra så mycket åt.. Åh, jag och Pelle går inte alls bra ihop tyvärr :/ Men jag försöker iallafall. Inte kul att bli ovän med sin lärare.. det funkar lixom inte och det vet både han o jag.
Men det funkade otroligt bra idag och det kändes faktiskt bra. :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik som vanligt ;) Tar det lite lugnt. Om 2 h ska vi äta och sen drar jag till stallet för ett ridpass på Rowan. Vet inte om det är hoppning eller dressyr, men jag hoppas såklart på hoppning ;) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0