Första lektionen

Igår var min första lektion för denna termin på upk. Vi fick önska häst och egentligen ville jag ha Barichello men en annan tjej i min grupp gillar också honom och jag ska ju tävla lag på Rowan nu i höst, så jag tog Rowan så hinner vi träna lite också.

Vi tränade på lösgörande och övergångar. Jag har problem med övergångar och har aldrig riktigt fattat hur man får en övergång där hästen fortsätter vara avslappnad och behåller formen, men igår satt det! Vi började med övergångar från skritt till halt, vi fick några riktigt bra!
sen trav till halt, gick sådär till en början men även dom satt bra i slutet! Åh så nöjd jag var! :D

Dock hänger sig Rowan lite i min högerhand och min ridlärare sa att det syndes litegrann, så jag får försöka rida så det inte syns på tävlingen sen.

Men som sagt är jag sjukt nöjd! Och Rowan var jätte fin. :)


Gammal bild på mig och Rowan

Kommentarer
Postat av: Elise

Jätte fin design!! :)
Vem har gjort den? :)

Svar: tack :D min kompis som har bloggen http://suslife.webblogg.se som har gjort den :) Du kan säkert från henne om hon kan göra en till dig om du vill :D
Matilda Schenning

2012-08-15 @ 21:35:37
URL: http://elisekulling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0