Jason Walker - If i told you

Snart klar med sociologin, den var ganska lätt! Jag skriver nog lite mer nu, sen lägger jag den åt sidan. Sen om någon/några dagar läser jag igenom den så jag kan göra den bättre (lättare att se fel om det går några dagar emellan). Sen ska jag även be om feedback på den. :) Det är sååå bra att göra saker i tid!! Jag verkligen rekomenderar det ;) *stolt som äntligen kan lämna in något i tid*



det blir en del bloggand när jag pluggar då jag gärna vill ha små pauser under tiden jag pluggar. Vissa sitter flera timmar i sträck utan att ta paus, så kan inte jag göra. Jag behöver 5-10 min paus då och då, då blir mina arbeten som bäst. :)

Nej nu ska jag se om jag kommer på lite mer att skriva, sen blir det nog ledarskap och organisationsinstuderingsfrågor inför provet.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0