Lite allt möjligt

Igår var jag och köpte ny sele till Nemo. Det blev en V-sele för hundar som drar mycket och är lite bredare (t.ex. bulldog). Nemo varken drar mycket eller är bred, men det var den ända selen som passade honom, de andra var för stora ;) hehe, plutthund jag har.
Men det blir nog bra iallafall, och det ger ett behagligt tryck och ett tryck som täcker flera ställen så det inte bara trycker på ett ställe, så det är ju bra.

Idag köpte jag laxolja till Nemo som man ska blanda i maten en gång om dagen. Laxolja är bra för hälsa, päls och trampdynor, de innehåller omega3.

Imorgon börjar skolan, jag var taggad för någon vecka sen, när nu när det börjar närma sig är jag inte alls taggad.. (eller lite taggad är jag faktiskt.) Ush på att inte få sova ut!
Idag vaknade jag 10 och var helt död (har vaknat 12 denna sommar, ibörjan av sommarlovet vaknade jag 3..), men tvingade mig själv att inte somna om då jag ska upp tidigt imorgon. Jag börjar 9 imorgon, HUR SKA JAG KLARA DET??? Har inte riktigt orkat ställa tillbaka dygnet (a) jaja, vi får väl se om jag lyckas vakna i tid imorgon. Första dagen måste jag iallafall komma i tid!!!

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; åh tack sötis! :D
ha en fin kväll!

2012-08-19 @ 20:30:39
URL: http://cassandras.se
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; åh tack sötis! :D
ha en fin kväll!

2012-08-19 @ 20:30:55
URL: http://cassandras.se
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; tack söt :) sov så gott!

2012-08-19 @ 22:09:14
URL: http://cassandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0