Lugn vecka

Förra veckan cyklade jag inget alls med Nemo, blev inte mycket träning heller, mest bus. Nemo behövde egentligen inte vila då han redan har överskottsenergi (som aldrig försvinner), men jag har varit sjukt trött nu efter skolstarten så därför har det blivit som det blivit.

Mitt schema är iallafall jätte bra denna termin! Första terminen i 1:an slutade jag 4-5 varje dag, andra terminen i 1:an hade jag heller inte bra schema, men denna termin slutar jag 14.00 senast (om man inte räknar med WS, om man gör de slutar jag 3 dagar klockan 16, annars slutar jag 14.

Igår var jag i stallet o red Poppe. Gick faktiskt riktigt riktigt bra i skritten och traven, han var sååå fin! I galoppen blev det lite kaos.. Men jag är sjukt nöjd över både min och Poppes prestation! :) Fin häst!

Nu ska jag ut och cykla med Nemo,

Om ni undrar varför det blir så dåligt uppdatering är det för att skolan börjat! De säger väl allt?!?
Ses, puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0