Plugg

Har redan fått en del plugg, sociologiuppgift till nästa vecka, svenskauppgift till vecka 37, filosofiprov vecka 38, ledarskap och organisationsprov vecka 37, ledarsap och organisationsseminarium vecka 37.. Så har en del att göra ;) Har iallafall skrivit 1/3 av sociologiuppgiften så har inte så mycket kvar där. Skrivandet rullar på. har börjat med instuderingsfrågorna till ledarskap och organisationsprovet också (varför så långt namn?? :S Ledarskap och organisation, kunde dom inte hittat på något liiite kortare??).

Onödig fakta.. haha, väldigt ointressant för er.. Men nu vet ni iallafall vad jag sysslar med ;) Vid 7 bryter jag pluggandet och drar till stallet och rider istället :) Nu ska jag fortsätta plugga så jag kan lämna in någon uppgift i tid denna termin!! (Jag är sämst på att lämna in uppgifter i tid!)

Hoppas ni inte har så mycket pluggande iallfall. :)
Ha det bra, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0