Barichello och mitt 2012

  • 2012 är det år jag ridit Barichello mest, det är detta år vi lärt känna varandra på riktigt och fått chansen att ha kul tillsammans.
  • På mitten av 2012 började vi hoppa pay and jumper. Vi tog oss från 50 cm till 90 cm felfritt. Vi provade även en 1m med resultatet på 6 stopp.
  • Vi tog oss till en borta tävling i Lurbo, 80 cm. Vi kom till 5:an. Barichello tvekade inte ens att gå in i transporten!
 
  • Vi har haft grymt kul! Galopperat barbacka och rejsat, bockat, stegrat och haft det galet!
  • Jag fick min första och enda avramling på Barichello detta år.
  • Vi har hoppat titt-hinder utan att stannat.
  • Formen i dressyren har blivt grymt fin detta år.
  • Vi har haft både bra och dåliga tider tillsammans. Någon gång hoppar han inget alls eller så går han suuuper långsamt och släpar bakbenen bakom sig eller så blir han sur och protesterar. Men vi har även haft gudomliga tider tillsammans där han jobbar i en underbar form, där han hoppar alla hinder jag styr på med spetsade öron, länger galoppen så fort jag ber honom..
  • Men största förändringen är nog iallafall hur vi gått från att vägra på en bom på marken till att hoppat en bana på 90 cm felfritt!
  • Detta år har Barichello fått mig att ÄLSKA honom!!! Mer än någon någonsin kan ana!
Fina hjärtat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0