Dag 6. De bästa som finns

  • Mina vänner som alltid stöttar och finns där för mig och gör mig så glad
  • Min familj som även dom stöttar och finns där för mig
  • Barichello som gör mig så lycklig som bara han kan. Åh vad han betyder för mig!
  • Nemo, finns ingen, absolut ingen som honom! Min lilla kokosnöt!
  • Mina lärare som verkligen lägger ner tid på mig och stöttar och hjälper mig. Det är ju ändå dom som formar min framtid! Kan inte ha bättre lärare än vad jag har, det kan jag lova! Finns lärare som bara är där för pengarna och inte bryr sig om eleverna, men såna lärare han vi abolsut inte! Visst att dom är där för pengarna, men att dom bryr sig så otroligt mycket om varje elev som en individ är underbart. Bästa exemplet är ändå min engelskalärare. Hur han varje tisdag suttit med enbart mig och pratat hur vi ska göra för att jag ska klara engelskan, hur han stöttat i varje stund då det känns hopplöst, hur han frågar och frågar utan att ge upp när jag faktiskt är hopplös, Hur han förklarar gång på gång hur det ska vara, hur han får mig att tro på mig själv, och hur han samtidigt är en sån fantastiskt fin människa med humor och glimten i ögat. Eller varje PH då jag sitter med min mentor och pratar om hur det går för mig. Hur vi lägger upp en plan enbart för mig som individ och att han berättar gång på gång hur mycket Anders (engelskaläraren) berömmer mig och tycker jag är duktig. Hur min mattelärare säger att det pratas om mig i lärarrummet, hur duktig jag är i engelskan och hur bra jag kämpar (då blev jag faktiskt riktigt riktigt rörd!)
Skulle kunna fortsätta prata om mina lärare men jag stoppar där, ska inte göra er allt för avundsjuka på att jag har de finaste lärarna man kan tänka sig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0