Jobbig jobbdag

Gick isäng klockan 9 igår för att jag tänkte att jag skulle vara någolunda pigg idag, men inte kunde jag somna fören 1-2, såå typiskt. Gick upp halv 7 idag, bra jobbat måste jag säga själv med tanke på att jag gått upp halv 1 som tidigast detta lov, haha. Jobbet gick bra, tjänat en massa pengar! När jag kom hem var jag helt slut med tanke på att jag gick upp sjukt tidigt och höll igång hela tiden. Vilade upp mig och nu är jag på benen igen.

Imorgon är det nyår och det ska firas med den finaste varelsen på jorden - Nemo! Tänkte gå ut med honom klockan 12 och se på alla fina fyverkerier (Nemo är aboslut inte rädd!), kommer bli bäst och samtidigt skönt. Ett lugnt nyår med den bästa - kan inte bli bättre!

Nu ska jag som vanligt lyssna på musik och kika runt lite på internet. Imorgon kommer bilder på mitt 2012, håll utkik!


Mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0