Kan inte slappna av

Faktiskt lite stressad över skolan fortfarande. Vi har en svenskaredovisning veckan efter vi börjat, franskaredovisning dagen vi börjar och ledarskap och organisationsuppgift som ska in veckan efter vi börjat och så ligger jag efter med en svenskauppgift som skulle in denna termin och två samhällsuppgifter..

Såg nu också att jag fått betyg på uppdraget jag gjorde i sociologin, ganska nöjd. Eller det beror på vilket betyg jag får på kursen då jag inte vet hur mycket detta betyg väger och om det kan höja något. Får helt enkelt vänta och se. Jobbade inte jätte hårt med uppdraget tyvärr, tror jag skulle kunna få iallafall ett snäpp högre.. Men så går det när det är slutet av terminen.

Och så har jag fortfarande inte släppt att jag sänkte mig något enormt på matten. Första provet fick jag B på och andra E.. Haha, helt sjukt att det kan vara så stor förändring. Men jaa, jag skyller som sagt på att det var slutet av terminen ;)

Vi bytte även julklappar i skolan idag. Jag köpte till Karin, Karin köpte till Elvira, Elvira köpte till Hanna, Hanna köpte till Susanna och Susanna köpte till mig ;) Jag fick ett paket från the body shop med massa saker i. Bland annat tvål och kroppslotion - kommer alltid till användning! :)

Kommentarer
Postat av: Nikita (FOTO&CITAT)

Ny o fräch blogg. Love it or hate it, but give it a chance! :)
www.lifealanikita.blogg.se

2012-12-20 @ 13:54:24
URL: http://lifealanikita.blogg.se
Postat av: bexollila.

Missa inte chansen att få synas på min blogg och stiga upp på topplistan - http://www.nattstad.se/bexollila?id=5769169

2012-12-20 @ 14:00:32
URL: http://www.nattstad.se/bexollila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0