Mycket engelska!

Fattar nada av svenskauppgiften, ååå så frustrerande.. det var så klart innan jag började skriva, men när jag väl skulle börja skriva så hade jag ingen aning om hur jag skulle göra. bara jag som har det problemet? Skulle inte tro det.

Nej nu lägger jag ner pluggandet även fast jag inte gjort något alls idag. Måste klargöra uppgiften imorgon känner jag. ska skriva ut en hörförståelse som jag ska ta med till extra engelskan imorgon, sen blir det julkalendern och musik.

Mitt schema imorgon:
08-30 - 09.30 engelska
11.55 - 12.55 filosofi
12.55 - 13.55 engelska
15.00 - 16.30 extra engelska

Kuuul att ha tre engelska lektionen imorgon (sammanlagt 3½ timme).. haha. Ja man kan ju inte klaga på att jag inte har engelska iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: cassandra gigel

hoppas du haft en bra dag :D

Svar: Detsamma :D
Matilda Schenning

2012-12-06 @ 22:08:59
URL: http://cassandras.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0