Överhettad dator, likaså överhettad hjärna

Känner mig helt borta efter denna termins pluggande. Har varit så sjukt mycket så det inte är sant. Dåligt på matteprovet gick det också, jag klarade det men inte mer än så tyvärr.. (Jag fick B på förra matteprovet, lyckades alltså sänka mig tre steg.. Ofattbart!) Både min mattelärare och min mentor sa att de förstod att jag är besviken men att det inte är hela världen. Om det går bra på nästa prov så spelar detta prov ingen roll och min mattelärare sa även att hon vet att jag kan detta (som jag faktiskt kan!!!) Så verkar inte vara så hemskt iallafall, och i värsta fall får jag bara göra om provet och visa att jag verkligen kan det. Å andra sidan var det ett prov av minst 5 + nationella så har massa tillfällen att visa vad jag går för.

Hur som så rullar det på i skolan. Det går långsamare och långsamare för var dag som går, men framåt går det allt. Min mentor sa att jag nog behöver ett lov och det har han allt rätt i. Ett lov skulle sitta fint, men bara en vecka kvar nu, håll ut!

Igår hoppade jag Barichello, han gör mig sååå ofattbart lycklig, det går inte att beskriva! Bästa som finns <3 Ridläraren höjde även väldigt mycket när jag kom så jag fick hoppa mycket högre än de andra, det var väldigt kul. :) Jag hoppade typ 75, inte super högt men det räcker gott och väl.
Imorgon ska jag rida Barichello igen, hoppas på hoppning. ;)

Hade min sista extra engelskalektion (utanför skolan) idag, gick bra. Läraren bjöd på bulla :D Super gott!!! Tror jag ska fortsätta med extra engelska efter jul då jag tycker det funkar bra.

Nu ska jag ta och sova. Börjar halv 11 imorgon, skönt med sovmorgon!
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mäh ! Så nu ska du helt plötsligt inte till skolan ... Jag tänkte att jag kunde komma ändå .... :o

2012-12-12 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0