Snöstorm

Heeeelt sjukt hur mycket det blåser ute.. Den mesta snön är i luften. Alla lantisbussar är inställda och stadsbussarna är något hemskt sena. Bussen imorse var 15 minuter sen och ändå var det 3 bussar som kom samtidigt (vi har alltid minst 1 extra buss), alla var också ledbussar - långa bussar och ändå var alla dom proppade. Tog återigen 1 timme för mig att ta mig hem från skolan, som vanligafall tar ca 25 min när det är mycket människor, typ 15 min när det inte är några människor alls.  Hoppas ni som gillar snön är nöjda nu.. Jag däremot HATAR detta väder! Skulle helst vilja ha 30+ året om.

Nog om vädret som är sämst. skolan går framåt och jag börjar äntligen få saker gjorda. Jag pluggar typ alltid men har ändå haft super mycket att göra och massa rester m.m. men nu börjar jag pricka av uppgift efter uppgift så det är nice.

Tävlingen i söndags gick dåligt.. Hoppade 70 + 70 och båda gångerna kom jag till hinder 6. Barichello var inte alls på humör. Ville inte ens in på banan :S Nya tag nästa gång, vi ger inte upp <3

Hoppade Moki i söndags på lektion. Gick jätte bra, han är så sööt :D
Igår red jag Rowan - dressyr. Gick super dåligt. Jag fick iallafall lite träningsverk i benen och känner lite i magen så den gav något iallafall.

Nu plugg, plugg, plugg!
Hare bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0