Tråkigt

I have nothing to do, that's boring! I have not done anything today except slept, eat, listened to music and saw when my sister ride. Nice day!

Tomorrow I go to elvira like I said that I would did today. First we think we should go to a café and have a nice talk, then we go on to elvira and have fun :D Elvira is a babysitter tomorrow so we can't be gone too long, but I don't care because it's nice at Elvira's home too :)

I think the english is going well and I can write faster now. I know that it's surely many faults in the text, but I think that I'm better now then I was for a half years ago. My teacher said that I write well and that if I write that I have done the last termin there will not be any problems for me on the nationel test in the written. (konstig sista mening..)

Sorry för den dåliga engelskan, jag förstår inte vad han menar med att jag är godkänd i den skriftiga, sjukt dåligt ju :O Nej jag skriver inte det för att ni ska skriva "du är ju jätte duktig", jag VET att jag är dålig! Skit samma. Bara min lärare som ger mig betyg är nöjd så är det lugnt.. antar jag :P

Men jag har faktiskt väldigt tråkigt och märkte nu att det blev svengelska, haha fint de :D
Orkar inte sova, är inte trött.. Börjar bli väldigt tjatigt att se film nu, haha. Kanske ska jag försöka sova nu iallafall? Nää, tror inte det. Ingen rolig inne på fb heller :( Kanske ringer Elvira ;)

Blev inget pluggande idag och inte noppade jag ögonbrynen eller fixade håret heller, haha. Jag säger typ varje dag att jag ska plugga men sen blir det inte av, skjuter ju upp det hela tiden, fy Matilda! Har en känsla av att jag inte kommer plugga något detta lov och sen inte alls vara redo för alla 78 (3) redovisningarna vi har direkt efter lovet. Meeeen, skit samma. Om dom lägger proven direkt efter lovet för dom skylla sig själv faktiskt!

Tänkte skriva ett kort inlägg, men istället har jag tråkat ut er med en maaassa ointressant text, bra jobbat Matilda! Men har man tråkigt så har man :P

Bye, see you later alligator ;)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha jag måste också ta tag i pluggandet snart! Tror inte att jag kommer vara klar med dialektredovisningen i svenska när vi ska redovisa, har ju inte ens gjort litteraturanalysen än :/

Du skriver ju faktiskt jättebra på engelska ju förresten :)

Svar: nepp inte jag heller! Ledarskapen kommer inte heller vara klar när den ska och inte heller franskan, men vad gör det om 100 år?
Tack så mycket :)
Matilda Schenning

2012-12-28 @ 15:12:37
URL: http://suslife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0