Goodnight

Har kollat på 4 episoder av "Heartland" serien nu! Gooooosh vad jag älskar serien, helt otroligt! Helt fast i både serien och böckerna! Finns inget bättre än att spendera en kväll med att bara rata igenom avsnitt efter avsnitt (en episod är 45 min lång), man får aldrig nog.. svårt att veta när man ska sluta, blir mer och mer spännande för varje avsnitt ;) Men nu känner jag att jag behöver sova. Ska upp hyfsad tid imorgon i allafall, blir ev rida Minta, har inte pratat med Annica än men vi får se, så går upp i lagom tid för att hinna. Sen följa med Matilda till Garcon tror jag! :) Sen kanske jag följer med till Upk, vi får se hur mycket jag hinner.. blir fullt upp imorgon alltså !!

Sover över hos Matilda i allafall, på söndag ska vi upp tidigt för att åka till Upk på klubbhoppning! :)
Mer uppdatering imorgon så fort jag får tid! 

Ciaao!




Btw, såhär pigg å kry såg jag ut idag.. helt borta + mitt uberkrulliga hår! Sweet :D


//Michelle

Kommentarer
Postat av: Alice

Usch de är hemskt, blir bara värre... :( ah får hoppas de blir bättre! <33

2012-02-04 @ 16:58:02
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0