Kinamat och bio

Heej
Kom hem för typ en timme sen från stan. Var och åt mat och kolla på bio med Malin och mormor :) köpte även en ny hårfärg, röd! Ska dock vänta lite till innan jag färgar då jag inte vill förstöra mitt hår totalt ;)

Jaja, filmen var jätte bra :) såg "extremt högt och otroligt nära". Handlade om den 11 september och world trade center. En kille på typ 10 år som förlorar sin pappa som befann sig i world trade center när de förstördes. Mer säger jag inte, värt att kolla iallafall!

Nu blir det lite mer musik och sen sova :) Ska vara i stallet halv 10 imorgon, pay and jump. Måste väl åka tidigt då det är väldigt halt ute och ska bli lika halt imorgon som idag. Nästan inga bussar gick ju -.-

Ses :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0