Min torsdag

Började dagen med att komma 40 min sent till skolan, toppen (y)..
Haha, nej men gick på ett svenska pass där vi skrev varsinna "limerick", en sorts dikt.
Sen var det lunch , blev fisk å mos, de va rätt gott faktiskt. Efter lunch så åkte jag med Matilda hem till henne, va där ett tag å gick ut med hunden sen följde jag med henne till tandläkaren.

Efter tandläkaren hade vi precis missat bussen , så vi satte oss på donken (jag åt en cheese å en glass!) å väntade 20 min ungefär, gick å köpte med oss lite choklad sen sprang vi till centralen haha , missade näääästan bussen, men han va så snäll så vi fick hoppa på vid rödlyset fast den stod i kön! Underbart ♥

Jaja , hem till mig å ut i stallet! Matilda höll lite lektion för mig på Minta och fotade, sen smet hon iväg till bussen och jag gick upp i stallet igen å fixade allting :) Nu har jag varit in, bytt om å käkat middag. Dags å slå på en bra film snart å bara ta det lugnt ???
Imorgon ska jag först till skolan, sen efter skolan ska jag å Marlene ta en fika sen blir det filmkväll med Mariell & Elin! Supermysigt !!!! ♥

Skriver mer om ridpasset i ett eget inlägg! :) 


Kramar Michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0