one day later

Idag har jag varit i skolan först, var till sjukgymnasten vid lunch och det gick bra. Gick igenom vad som blivit bättre och så, nya mål å så, tillbaka till skoolan och efter skolan, hem å sitta vid datan bara, ta det lungt sen åkte jag in och träffade Marre och Elin över en fika. Pratade lite med dom och sen så åkte jag hem med nio bussen.
Nu ska jag nog ta något att äta.. sen gå och lägga mig så att jag faktiskt fortsätter komma upp i tid till halv 8 bussen så att jag inte missar skolan längre!

Imorgon blir det skola sen efter skolan blir det nog hem. Vet inte vad jag ska göra ännu :)
Kanske blir förbi någon kompis! 

Ciao så länge.

/ Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0