rolig torsdag :)

Hejsan! Matilda här.
Idag var jag först i skolan, hade psykologi och basgrupp, sen åt vi, sen hem o ta det lugnt (som Michelle skrev). Sen åkte vi till tandläkaren och jag tog bort tandsten ;) gick som smort :)

en försäljare i gallerian på stan vilel sälja 3 och tele 2 grejer till mig och Michelle men vi stannar inte och han ba "ursäkta, är de där erat??" och pekar på marken, jag o Michelle stannar. FAN, vi blev lurade.. Dock är vi inte 18 år så gick iallafall inte så bra för honom ;) hahahahah, underbart!! Kommer aldrig glömma detta!

Sen går vi till McDonalds och då är det en gubbe som trängs.. haha, omg xD

resten har Michelle skrivit om :) <3

Juste, precis kollat på "sveriges värsta bilförare" och det är lugnt värt o kolla på det!!! Helt underbart program! haha, dör varje gång jag ser det xD <33

jaja, vi ses senare, hejdå :)

Jag o Minta idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0