söndag

Min söndag har också spenderats i stallet ;)
Gick upp vid halv 8 för att åka ut till upk och tävla en klubbdressyr på Wilson :) <3

Dressyren gick helt okej. Han var sjuuuukt fin på framridningen <3 sen på banan var han inte lika fin (a) haha. Nej men jag är nöjd :)
Inga kort eller film tyvärr :/ det var en som fotade men jag vet inte vem det var :O

Fick 55,56% 161 poäng :) LB:1.

Sen hem o äta och ta det lugnt.
Sen till stallet igen.

Red Calippo :D var typ 1 år sen jag red honom :O Är ju skötare på honom så :)
Gick helt okej det också ;) Han är ganska lång men jag fick ihop honom någolunda iaf ;)

Jag och Calippo för ett tag sen :) <3

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0